23 juni

idag så har jag varit med amanda hela dagen.

jag skulle egentligen ha varit med ida idag men det blev inte så för att hon skulle vara på trvaet typ hela dagen och det skulle kanske ha blivit lite långtråkigt. så idag så åkte jag,amanda och hennes mamma och några flera till ett bad och badade. egentligen så skulle vi ha badat i ett kalkbrott med vi hittade inte dit så vi fick bada på ett annat vanligt badställe men det gick bra det också. det var mycket varmare idag i vattnet änn vad det var igår. sen när vi blev trötta på att bada så åkte vi hem. fa<st först så åkte vi till centrum för att amanda skulle köpa hårfärg. snart så ska jag,amanda och några flera personer åka iväg och grilla nere vid någon skö och det ska bli mysigt. är lite irriterad för att det går inte att ladda upp bilder på bloggen vilket är tråkigt. när jag menar bilder så är det bilkder som är tagna med webben för att jag har inte med mej någon usb kable så utan den blir det lite svårt att ladda upp bilder från mobilen/kameran. aja nu så ska jag byta om. puss och kram/ jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0