21:46

nu så har jag kommit hem från det stället som vi var och grillade på.
när vi kom dit så gick jag,amanda och min bror och gick på stenar som fanns i vattnet. vissa var jätte hala att gå på men dom undvek vi såklart,haha. sen så var det mat och vi grillade som sagt hamburgare. när vi grillade kom några andra dit också som vi kände och dom grillade också hamburgare som vi. efter maten så grillade vi marshmallows som blev gott. och efter det så gick jag och amanda ut på en sten som låg ganska så långt ut i vattnet. och då när jag och amanda satt på den dära stenen som var i vattnet så kom min lillebror och hans kompis som också ville ligga på stenen med oss men dom kunde inte hoppa så långt till våran sten satt dom blev ganska irriterade och började kasta stenar i vattnet nära oss så att vi skulle bli blöta. så sen blev jag och amanda ganska irriterade på dom satt vi skulle gå tillbaka till stranden och ja säga till dom eller vad man ska säga. och rätt som det var rammlade jag i vattnet med halvas kroppen typ. gissa om jag blev blöt? jo det är klart att jag blev blöt,piss blöt blev jag. men som tur var så skulle vi prtecis åka hem satt jag slapp gå runt blöt resten av kvällen. så nu när jag kom hem så gick jag direkt till mitt rum och bytte om. det är ungefär vad som har hänt ikväll dåra. imorgon ska jag vara med ida tror jag ialllafall. bye / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0