21:24

halloj.
kom nyss ut från duschen. innan jag duschade så var jag,mamma och min moster ute och gick i spåret. det var rätt skönt att komma ut i skogen. ännu tidigare på dagens så skulle mamma och handla så jag följde med henne till kungenskurva och så släppte hon av mej vid hm så jag gick och tittade lite på kläder. jag hittade en randig tröja,en svart tröja och en grå tröja. sen så hittade jag också 2 stycken snygga bikinis som var på rea fast det fanns inte i min storlek vilket var tråkigt för att jag behöver en till bikini till frankrike. och fortfarande har jag inte bestämt vad jag ska ha imorgon! menmen vi får väl se hur irriterad jag kommer att bli imorgon när jag är skit stressad och inte kommer tycka att någonting passar,haha. låter precis som min mamma. men nu så ska jag ta bort mitt smink och sedan se på tv. det här blir nog sista inlägget för idag så jag säger godnatt nu. godnattpuss / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0