18:10

nu så har jah kommi hem från elsa.
     jag hann inte vara där så jätte
länge eftersom att jag kom dit så sent men vi hade
kul den tiden som jag var hos henne.
  när jag kom hem till elsa så hade hon
börjat att baka satt jag gick hjälpa henna med det.
vi bakade 3 stycken olika saker.
  det var kokos prickar,nån muffins och en extra kladdig kladdkaka.
              jag tycker att alting var jätte gott. när vi hade
fikat och så gick vi ut och lade oss i hennes jätte stora hängmatta.
    med oss till hängmattan så hade vi en massa filtar
och kuddar för att vi inte skulle frysa så santans mycket.
        ffast vi frös ändå,haha. men nu ska jag hjälpa mamma
med en sak. kram / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0