18 juni

nu så har jag vari hemma ett tag och spelat poker med min bror.
jag har typ aldrig spelat det förut eller typ 2 gånger förut men jag tyckte ändå att jag var ganska så bra om jag får säga det själv,haha. jag var och träffade fanny vid källbrink och så spelade vi fotboll där. fast när vi hade spelat rätt länge så började det att ösa ner vatten satt jag cyklade hem till mej igen. fanny skulle typ ha åkt in till stasn med hennes mamma och jag hade tänkt att följa med men det blev tyvärr inte så. nu så ska jag nog fortsätta att spela poker med min bror, han tjatar på mej att vi ska spela nu satt jag tror att jag ska göra det den senaste tiden nu framöver,haha. ha en trevlig eftermiddag allihopa. / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0