14 juni

idag så vaknade jag vid halv nio av att mamma och min lillebror skulle åka bort på fotbollsmatch. efter att jag hade vaknat så försökte jag somna om men det var nästan intill omöjligt. efter ca en halvtimma gick jag iaf upp och lade mej vid tv:n. det var inget speciellt bra men jag hade ingenting annat att göra så att det fick duga. senare så ringde min moster och frågade om inte jag ville komma till henne. eftersom att jag inte hade bestämt något med någon kompis så gick jag dit. när jag kom dit så ville mina små kusiner göra en skattjakt satt jag fick hjälpa dom med det. till mat så lagade vi hemmagjorda pizzor och det var super gott. efter maten så satte vi igång med att baka bullar och även dom blev goda. men nu så är jag hemma och jag ska hjälpa mamma att städa mot lite pengar. puss och kram skumbanan / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0