11 juni

idag så vaknade jag vid halv 11 och satte mej framför datan. sen så pratade jag med fanny som skulle vara med elsa men jag fick också vara med. jag kom till elsa vid kvart i 12 tror jag att det var. det var inte så bra väder. eller det såg kallt ut men det var ganska varmt i luften. hos elsa så bakade vi (som vanligt,haha) och så körde vi wii det var något bilspel som vi körde som var ganska så kul men rätt så svårt enligt mej dåra. ja det var väl det vi gjorde. eller vi låg i hängmattan ett tag också. sen så kom mamma och hämtade mej vid 3 för att elsa skulle på tennis som igår.när jag kom hem så gick jag ut i solen och solade. nu på eftermiddagen har det blivit bra väder. men jag kan inte fatta att det är sommarlov nu :O. det känns bara som helg typ. och vet ni, jag har inte badat ute någonting det här året ännu. det är verkligen på tiden att jag badar.men nu så ska jag gå ut i solen igen och sola lite. puss / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0