Tillbaka

Hejsan!
Det var ett bra tag sen jag blogga nu men jag har inte haft tid med bloggen de senaste veckorna, jag har vart i frankrike, spanien, hos mormor och mina kusiner,i ett torp och nu så är jag hemma hos lollo=)
Som ni knaske vet så var jag i frankrike med jessica ovh hennes familj det var jätte kul men vädret var väl sådär.När vi hade vart där en vecka så åkte jag direkt till spanien och där var de supervarmt så jag har faktiskt fått lite färg:)
Idag så ska jag och lollo åka till blålagunen ocha bada och sen så ska vi till solvalla.Igår så färgade vi hennes hår från typ blondt till mörkbrunt hihi blev rätt snyggt.Bara satt ni vet så kommer jag inte att blogga så jätt mkt resten av sommarlovet för jag har andra saker för mej än att sitta vid datan men jag updaterar väl lite då och då.Nu ska jag nog dra puss på rumpan/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0