på öland

hejhej.
idag så har vi kommit fram till öland. eftersom att vi började att åka ca 4 hemmifrån så kom vi hit ganska så sent vid 9 skulle jag tro att vi var framme på öland. bilresan gick väl bra förutom att den var dö tråkig. jag hatar verkligen att åka bil, det är såååååå tråkigt. men nu så är det iaf skönt att ha det avklarat. när vi kom hit till öland så var det ganska så fint väder fast det var ganska fuktigt ute satt det har väl tydligen regnat. jag och rebecca har iaf hunnit att ta en lite runda som vi alltid brukar göra på kvällarna. något som är synd är att vi inte kommer att träffa nina och elin iår. vi träffade dom förra året på campingen som är nära vårat hus som vi hhyr. men iaf nu så ska jag börja bädda min säng. får se om jag och rebecca kanske tar oss ett kvällsdopp (inte för att jag tror det men ändå,haha.) byye / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0