om igår och idag

jag skrev ju ingenting om igår satt jag tänkte göra det nu lite snabbt.
dagen började med att jag åkte gokart med malin och hennes familj. det var jätte kul förutom att gokartarna hade lite slöa bromsar,haha. sen så åkte vi till en golfklubb och åt mat. sedan så följde jag med malin hem till henne.för dom som inte vet det bor malin ute i gnesta och har typ en hästgård där. så vi var ute och red direkt när vi kom dit typ. och jag fick då rida malins hingst som är jätte fin. sedan så var vi i stallet och så efter ridturen. sen så gjorde vi lite mera grejor och sen så hade klockan redan blivit halv 10 satt då åkte vi till tågstationen och så tog jag tåget till flemingsberg där mamma hämtade mej. det var det jag gjorde igår typ.

och idag så ska jag och rebecca åka in till stan. eller jag tror det iallafall.fast nu så har det ju blivit så fint väder så vi kanske åker och badar istället:P fast jag vet inte riktigt hur vi gör. får väl ringa till henne och se./ jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0