hemmaaaa

heeeeejjjj!
äntligen så har jag kommit hem från frankrike:)
elller jag kom hem för någon timma sedan men då hade jag fullt upp med andra saker men nu så är jag tbx och ska försöka att uppdatera så mycket som möjligt:)
har haft det bra i frankrike iallafall. det har inte varit super bra väder vilket var synd, men det var iaf 25 grader ungefär.
fanny kommer inte hem förns om en vecka satt ni vet bara för att hon ska vara i spanien ett tag. imorgon så åker familjen till öland till vårat "slott" som vi hyr tillsammans med en kompis och hennes familj. och till öland kommer jag ha med mej den lilla datan satt jag ska försöka att uppdatera så mycket som möjligt där. nu så måste jag packa upp mina saker från frankrike och lägga det mesta i tvätten och imorgon får jag väl packa ner alla saker igen,haha. jag glömde tyvrr min kamera här hemma i sthlm när vi åkte till frankrike så att det blir inga bilder att lägga in men fanny hade med sej kamera satt hon kanske lägger in några bilder. puss och kram/ jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0