15 juli

nu så har jag inte uppdaterat på ett tag. det hgar hänt ganska så mycket undertiden då jag inte uppdaterat. orkar inte skriva allt vi har gjort för att det skulle ta så lång tid satt det skippar vi. men jag kan iaf berätta om vad jag har gjort idag. dagen började då med att min och rebeccas mamma kom in och väckte oss vid klockan 9 för att vi hade lovat att vi skulle hänga med dom och springa p¨å morgonen. så vi var tvugna att gå upp och sedan följa med dom ut. när vi kom hem åt vi fukost och sedan så tog jag en dusch och klädde på mej och så...sen åkte vi iväg till ett ställe med några affärer. jag köpte en necceser venne hur det stavas:P sen så åkte vi hem och nu precis har vi ätit lunch. såg att vi hade fått en kommentar om att vi aldrig lägger in bilder på bloggen. och det håller jag ju såklart med om men bilder kommer nog när jag kommer hem för att jag ´har inte med mej någon usb kabel och bilderna som man tar med webbcamen funkar inte att ladda upp så där -fick du ditt svarr.måste sticka puss ocj kram / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0