torsdagg!

halloj!
imorse när väckar klockan ringde var jag supertrött.
konstigt tyckte jag eftersom att jag gick och lade mej i hyffsad tid igår kväll.
menmen. skolan började klockan 8 så jag hade knappt 40 minuter på mej.
men jag hann som tur var. vi började med spanska i hela en timma:O
förra året så hade vi bara 40 minuter. men den lektionen kändes inte så lång iaf.
sedan så hade vi lite flera lektioner. innan slöjden började fick vi veta vilka som skulle ha sy slöjd och vilka som skulle ha träslöjd och jag fick träslöjd dåra. på no:n så fick vi jätte många glosor till nästa torsdag.
hade inte trott att vi skulle få såå mycket läxor första "riktiga" dagen.
visstja vi fick också lite glosor på spanskan fast dom var nog inte så svåra.
men som tur var fanns det en frida tidning i brevlådan och lite andra grejor som man fick när man började prenumerera.
langar bild:D



skulle egentligen ha fått ett läppglans istället för filmen (som jag redan har:P) men läppglanset var tydligen slut så...
kyss / j


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket kostar det att prenumenera?

2009-08-20 @ 15:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0