tisdag

hej!
ledsen för att jag inte uppdaterar förrens nu men jag har inte haft tid tidigare. idag så började vi skolan 20 över 8 med engelska och slutade dagen vid klockan 3 med idrott. skolan flöt väl på bra, vi hade en ganska lång håltimma och då gick jag och några andra till pizzerian och åt. jag hade inga pengar med mej men som tur var lånade sara ut. jag tog en pizza och en dricka. men annars så hände inget speciellt tror jag. det var synd att inte fanny kom till skolan men jag hoppas att hon blir frisk tills imorgon.
efter skolan så gick jag hem och solade lite. jag är otroligt blek i ansiktet så jag behöver bli lite brun där. efter att jag solat så åkte jag och mami till skärholmen fast vi var bara där i typ 10 minuter satt jag hann inte kolla så mycket. måste köpa present till mamma någon dag för att hon fyller ju år snart. eller om typ en månad men endå,haha. är det någon som vet nått bra som man kan ge till sin mamma? jag har själv ingen aning. men aja. nu så ska jag plugga, önska mej lycka till:D


 
bild från någon gång i 6an.
jag,isabell,michelle,vanessa och fanny. / jessica

Kommentarer
Postat av: Paulina

Oh shitt. Nu stressar du mig. Typ hela min familj fyller år i september. Mamma den 11:e och det är ganska snart. Vi kanske kan köpa presenter tillsammans någon gång :)

2009-08-25 @ 19:13:29
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0