hemma nu

nu så har jag äntligen kommit hem från kusinerna. jag har faktiskt haft det roligare än vad jag hade förväntat mig. igår kväll så var vi först och typ handlade en massa godis och sen så såg vi på film. vi spelade också rätt mycket tv spel,haha. pinsamt att erkänna men det var faktiskt rätt kul,haha. och sen idag så vaknade vi jätte tidigt för att det var så ljust där vi sov. och jag kunde då inte somna om satt jag tog mina hörlurar och lyssnade på musik ett tag. sen så gick vi och såg på bio mitt på dagen. vi såg harry potter filmen. den var ganska så bra men slutet var dåligt enligt mej dåra. men nu så ska jag plugga lite på engelska,har för mej att vi hade några glosor. puss / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0