dålig updatering

förlåt för dålig updatering,har inte haft tid med bloggen förns nu så jag skriver lite nu.Igår så var de ju skola som gällde hände nt så mkt slutade nån gång vi ett så de var ju skönt=)Efter skolan så gick jag direkt hem och var hemma ett tag sen så hade jag match vi vann med 2-1 hhihi.Och efter matchen så åkte vi och köpte mat på nått thaiställe, mumms.Och idag så följde jag med mamma till kungenskurva och köpte ett par tränings skor kanske nt världens snyggaste men jag var tvungen att köpa några,och sen så köpte vi lite andra saker också.När vi hade kommit hem så började jag hjälpa till med maten de blev entricot(stavning?)nt så jättegott enligt mej de var lixom lite segt menmen.När jag hade ätit så var jag typ med julia resten av kvällen japp de va de jag gjorde idag och igår.Puss/fanny<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0