Dags för bloggen igen...

Japp,nu börjar man blogga igen då.Jag har tyvärr inte bloggat så mkt under sommarlovet och ni har klagat på att vi inte lägger in nå bilder osv.Men nu kommer jag iaf att börja blogga eller iaf minst två inlägg per dag eftersom att sommar lovet typ är slut,helt sjukt vad fort allt gått.Men men de ska ju iaf bli kul att träffa alla kompisar imorgon.Vi börjar klockan nio och vi ska bara ha upprop och sen kan man gå hem lite onödigt tkr jag.Men sen jag kom hem från gotland så har jag vart på ung08 vart med kompisar badat mm.Och idag så har jag städat hela mitt rum och rensat ut min garderob visst är jag duktig?(a).Jaja här kmr iaf lite bilder från sommarn.


Spanien,saknar<3




Jag och lollo haha.
Kram/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0