31 augusti

nu så har jag då kommit hem från skolan. eller jag kom väl hem för tio minuter sedan kanske. i början av skoldagen var jag super trött. höll nästan på att somna under den första och andra lektionen. men sen så blev jag piggare och på bättre humör. tyckte faktiskt att dom andra lektionerna var ganska roliga,haha. när vi hade haft engelska så såg jag några från min förra skola som satt utanför vårat klassrum. jag blev ganska så chockad av att dom satt där. och gud så dom såg ut asså, okej jag kanske överdrev lite där men endå,hehe. på sista lektionen så var det no och jag trodde att vi skuklle he prov då men det skulle vi inte så jag blev ganska så lättad kan man säga. så på den lektionen fick vi göra laborationer istället. ganska så kul men min grupp lyckades inte så särsklilt bra men det var kul endå. nu så ska jag väl plugga på engelskan som vi har tills imorgon. chao / j

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du vad damlas blogg heter?

<3<3

2009-09-01 @ 15:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0