18 augusti

som fanny redan har gjort ska jag också börja att blogga igen:)
eller jag ska göra mitt bästa iaf.
men idag så har jag varit inne i stan med rebecca. efter stan så gick vi i skärholmen en snabbis och efter det gick jag hem och åt sen lunch. inne i stan så köpte jag en jätte skön tröja och ett vanligt svart linne.
jag hade tänkt köpa en mjukisdress men det fanns inte i min storlek satt det blev tyvärr ingen för min del.
imorgon så börjar skolan och jag kan inte påstå att jag längtar så vidare mycket förutom att träffa alla kompisar och så. hade trott att imorgon så skulle vi bara ha upprop i skolan och sedan gå hem men så var det tydligen inte. utan vi ska typ ha en massa "uteaktiviteter" men dom andra 7:orna. så jag hoppas verkligen att det inmte regnar imorgon för att dom skrev att vi skulle vara ute även om det regnar så inge regn tack!
jag vet att ni vill att vi ska lägga upp bilder på bloggen och några kommer nog imorgon (tror jag och hoppas jag)
men idag kan ni få en bild på mina 2 små köp. puss och kram / jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0