lista

PERSONLIGT
01. vad heter du?
Fanny
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? vet inte
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Miranda,Matilda,Thereseoch Josefin typ.
04. vilket stjärntecken är du? vattuman
05. vilken årgång är du? 1996
06. vart bor du? sthlm
07. bott utomlands? nej
08. flyttat antal gånger? 1
09. vart skulle du vilja bo? hemma hos mig
10. vilken skolklass? 6an
11. vad vill du bli när du blir äldre? vet inte
UTSEENDE
01. hur lång är du?  typ 1,59
02. hur mycket väger du? -
03. hårfärg och frisyr? brunt med blonda slingor,ganska ljust.
04. ögonfärg?  blågrå typ
05. mest nöjd med? mina ögon
06. minst nöjd med? min näsa jag hatar den.
07. skostorlek? 36 
08. glasögon? jag älskar solbrillor
09. har du några piercingar/tatueringar? räknas öronen?
FAVORITER
01. filmer?
  drama, kärlek och roliga
02. låtar? olika
03. årstider? Sommar
04. mat/dryck? läsk:p
05. djur? mja vet inte riktigt men har två katter.
06. färg? blått rosa svart och vit typ
07. parfym? DKNY (äppelparfymen:p)
09. ämne i skolan? olika beror på vilket humör
10. sysselsättning? kompisar,fotboll och ridning
KLÄDER
01. vad använder du just nu för jacka? En svart tygjacka
02. vad använder du just nu för skor? Ballerinaskor
03. favoritfärg på kläder? spelar ingen roll bara det passar till plagget 
04. favoritmaterial på kläder? vet inte
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? nått snyggt (a)
06. favoritaffärer? ginatricot, h&m
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? iblnad ingenting, ibland aldelles för mycket.
08. favoritmärke? många
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan?  mellan
2. vilken färg på tapeterna? Vit med en fondvägg
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vit mest
4. vad vill du ändra där inne? vet inte riktigt
d har du där inne av följande:
a) tv? nej tyvvär:/
dvd? nix
dator? Japp
e
) telefon? mobil
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? grannhuset, träd, himmel och typ väg
7. vad gör du oftast i ditt rum? sover och är inne på datorn
8. favoritpryl i rummet? sängen och datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0