Påskafton

Förlåt förlåt förlåt för att jag inte harskrivit något men jag har inte haft tid jag har lixom varit lite busy.
Men i torsdags så var vi och åkte skoter det var skitkul  haha de måste jag göra om.Och på  kvällen så kollade
vi på en jätte bra film fast lite läskig.Oj jag glömde visst att berätta om onsdan då var vi iaf och bowlade både
Jessica och Lollo var skit bra och jag sög typ men jag vann iaf sista omgången så de var ju bra alla vann typ en var.
Efter att vi hade bowlat så var vi bjudna på middag hos några som också har en fjällstuga de var jättekul där vi spelade
ett roligt spel som vi gjorde själva och vi kom inte hem förns typ ett haha.På ¨fredagen så var vi i funäsdalen och åkte skidor där och jessica fick för sej att det var någon som förföljde oss i skidbacken alltså men jag såg honom aldrig haha. Sen på kvällen så hade vi bjudit hit lollos familj och så åt dom här.Sen så kom de typ en kille och gav oss ett påskägg för att vi hade dragit upp hans skoter så de var ju snällt.Idag så var vi i ramundberget de var roliht där för backarna är så bra och sen så var det skitsoligt idag så de var ju skönt.Jusste idag är de ju påskafton eller va de heter har ni fått några påskägg? Inte jag men nu ska jag gå och leda efter de så ni har ha de bra glad påsk/Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0