torsdag

Hejsan hoppsan
Idag så var jag i skolan i typ fem timmar vi började klockan nio det var bra att vi hade sovmorgon men nidre bra att jag inte fick skjuss aja de var iaf skönt att få sova lite längre än vanligt tycker jag.Vi började med no helt ok lektion sen matte hatar matte och jag fattar inte mkt med de vi håller på med heller kommer säkert inte bli godkänd på provet.
Eller jo om jag nu tar tag i matten och verkligen försöker så kanske de går eller jag vet inte aja skit i matten nu.Hände typ inget mer i skolan eller vi ska få ett nytt shema imorgon som kommer att starta nästa vecka så jag hoppas att de blir böttre skulle inte bli så stora skillnader men de kanske blir lite bättre vi får väl se.Till mat så hade jag hoppats på att vi skulle grilla men icke så blev de inte för mamma skulle tydligen göra nått med pasta.Nu ska jag rensa ut lite bilder från min data kyss/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0