söndag

Hej bloggen.Nu har jag precis vaknat skönt att få sova ut jag brukar inte sova såhär länge.Men iaf igår kväll så kollade jag p robinsson och efter de så komdet någon film som jag kollade på den handlade typ om att det var en kille som skulle ringa till sin tjej som han var otrogen med och sedan så kom han i kontakt med någon konstig gubbe som ringde honnom på telefon kiosken och sa att han hade lyssnat av alla samtal han hade rimgt till tjejen han var otrogen med.Och han sa att om han la på så skulle han döda honom för han satt någon stans i nått fönster med en pistol siktat mot honom.Aja filmen slutade iaf lyckligt eller ingen dog iaf eller skurken dog ju men ingen annan.Nog om den filmen, idag så ska jag plugga på engelskan för vi har typ prov snart och jag vill bli godkänd på de provet så det är bara att sätta igång.Nu ska jag gå och äta frulle.

puss&kram/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0