söndag

idag så vaknade jag ganska sent så jag fick sova ut lite idag och det var jätte skönt. idag så tänkte jag att först så måste jag plugga rätt mycket på både engelskan och spanskan. sen så ska jag på träning klockan 2 till 3. efter det så måste jag duscha och så. sen så ska min lillebror ha nån klassfest och då ska hela familjen komma med satt jag måste med på den. och det är tur att isabell i min klass har en lillasyster som går i min lillebrors klass så hon ska också med på klassfesten eller det sa hon iaf. annars så skulle det vara jätte tråkigt att vara där ensam med en massa småbarn,haha. men nu ska jag som sagt plugga. kommer att bli dötråkigt men ändå. / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0