skäris

Hejsan
Visst är det härligt väder ute? det tycker i allafall jag.Idag så har jag vart och shoppat med Jessica tyvvär så kom jag hem tomhänt hade egentligen tänkt köpa ett par vita tygskor men dom var slut överallt.Jag har egentligen redan sånna men dom har blivit för små och skruttiga hehe så nu vill jag ha nya.Ni tänker säkert att det är lite onödigt att köpa exakt samm skor som jag redan haft men jag älskar de skorna!I skolan idag så började vi klockan åtta och slutade klockan tio i tre för lång dag enligt mej men whateva.Hände inget speciellt i skolan allt flöt på som vanligt nu måste jag börja packa för imorgon så ska jag först  ha match sen så åker hela fotbollslaget iväg på fotbollsläger jag kommer hem på söndag och på söndan ska jag också gå på grönan med Jessica,Damla och Madde de kmr bli super kul allla vi har fått gratis biljetter eller jessica fick två så hon bjöd mej och madde fick två så hon bjöd damla eller så var de tvärtom.Aja min helg kommer iaf bli super rolig seeya/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0