Puss

Haha kom inte på någon bättre rubrik, jag hatar att skriva rubriker det blir typ alltid namnet på dagen som det är och det är ju lite tråkigt.Nog om det den här kvällen så har jag pluggat på engelskan för vi ska ha prov sen så hade jag en till läxa i engelska som typ skulle vara inlämmnad efter påsklovet eller vad vet jag aja nu har jag ialla fall gjort den.Till mat så blev de som sagt någon pasta med någon sås till som jag inte är så jätte förtjust i hihi.Nu ska jag ta bort min smink
 Ciao/F


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A ♥

tack, vad glad jag blir(: desamma.

2009-04-16 @ 19:35:14
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: frida

sööt du blev på den bilden fanny<33 fast du blir ju söt på ALLA blider<33

2009-04-17 @ 08:19:03
Postat av: fanny

ååh tack frida du blir också fin på bilder:D<3333

2009-04-17 @ 19:30:19
URL: http://jessicaochfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0