Påsklov wihooo!

Hejsan
Vaknade av att solskenet lös in i mina ögon så de blev en bra start för mej på dagen.
Första lektionen var so och vi kollade klart på filmen och fortsatte på vårat grupparbete.
Vi är typ helt klara eller vi måste bara skriva ner allt på en affich fast de ska inte jag göra.
Efter son så var de slöjd vi hade typ tänkt att vi skulle springa iväg från den lektionen som
vi gjorde förra gången haha de var fett kul, men vi gjorde int de idag för att de typ var en som
inte ville.Och för att vi ska göra de måste hela klassen vara me på de annars skulle han typ
skvallra eller nått.På slöjden så hade vi en knäpp vikarie som typ sa att Natta hade glömt bort
sitt namn heheh han var fett skum.Aja efter de så gick vi och åt de blev räät god mat kycklnig
ris och lite olika sötsura såser och sånt.Sen så var de bara en lektion kvar för mej och det var
engelska uch vi fick reda på att vi ska ha prov efter påsklovet ååh jag orkar inte lixom sitta
inne och plugga när de är lov hah.Efter skolan så åkte jag hem och har inte gjort så mkt
bara läst lite bloggar och så men nu ska jag packa klart de sista för ska nog åka snart får se om
jag hinner skriva ett till inlägg kanske kanske inte som sagt vi får se.Ni får ha ett bra påsklov hejdå/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0