onsdag

idag efter skolan så började jag med att städa mitt rum. det var kanske inte så jätte kul precis men det behövdes. efter det så passade jag på att gå ut i solen och sola lite. och sen när solen inte värmde mej längre gick jag in och sen så satte jag mej lite vid datan.hade ganska tråkigt så jag gick till fönstret och tittade ut på när dom bygger nedanför oss för det ska tydligen bli radhus där. och då när jag tittade ut såg jag en byggargubbe som gick mot vårat äppelträd och kissade.fett äckligt tycker jag. eller det är ju naturligt att man kissar mej han behövde ju inte göra så att jag såg och på våran tomt desutom. haha. sen så kom mamma hem och då så åkte vi till skärholmen och kom hem för en halvtimme sen skulle jag tro. jag köpte ett par skor och någon ansikts kräm. nu ska jag se på next som går på mtv. love / jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0