onsdag

Tjaba
Nu har jag städat mitt rum som jag egentligen skulle göra igår men de blev aldrig av men nu har jag gjort de iaf.Så nu ser det rent och frächt ut.Vi började klockan tio över åtta idag med matte prov det gick ganska bra för mej det var bara en som jag inte fattade men resten kunde jag hoppas jag.I slutet av dagen så fick vi tillbaka våra engelskaprov jag blev godkänd men fick inte så himla bra resultat enligt mej men whateva.Efter skolan så gick jag hem och jag har inte hunnit göra så mkt är iallafall helt läxfri idag det är super duper sjönt.Jusste igår så hade min mobilräknig kommit gissa vad jag ringde för..730 kronor hade jag ringt för en månad jag tycker att det var jätte mkt jag har aldrig haft så högt men tur att mina päron inte blev så arga jag ska försöka att inte ringa och  smsa så mkt i fortsättningen nu ska jag gå och äta mellis

Cioa/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0