Onsdag

Halloj
Nu har jag precis ätit  klart mitt mellis de blev en ostmacka.Har skitont i mina fötter för igår när vi skulle till grönan så gick vi typ runt hela skiten så vi gick aslånt så jag fick en blåsa på båda mina lilltår stackars mej hehe,och nu ska jag likso¨m på fotboll så vi får väl se hur de går haha.Aja de var ju första skoldagen sen lovet idag de var ju inte direkt kul att komma tillbaka men de var kula att träffa alla kompisar.När vi satt utanför bilden så började jag och jessica snacka om grönan och då visdae de sej att damla och madde också skulle dit den dagen så de blir ju fett roligt.På musiken hade jag och jessica valt en låt som vi tyckte om och  vi tog låten som är ett inlägg under så ni kanju lyssna om ni har lust.Nu måste jag byta om till fotbollskläder om jag ska hinna ciao/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0