Måndag

hejsan alla sötisar.¨
Nu sitter jag och jessica i vårat rum hon spelar ds och jag bloggar hiihi.På dan så var vi och åkte skidor
i tänndalen de gick ganska bra, Jessica har ju inte åkt så mkt skidor så jag tyckte iaf hon var bra för att vara
nybörjare hihi.Men hon måste bara våga åka lite snabbare sen blir allt perfa.Till mat så grillade vi hamburgare
det var rätt så gott sen så gick vi in (asså jag åkte med jessica och lollo) och tog varm choklad med typ ett ton grädde
på hehe.När vi kom hem så duchade jag sen så var klockan typ redan 7 så då var de dags att äta igen och till mat
så blev de tacos igen de var gott..Senare ska vi nog titta på en film tror jag och imorgon ska vi till backen igen
och de ska bli sol imorgon också så de blir nice.

CIAO/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0