måndag

jag kom hem från stallet vid halv 9. då så var jag jätte hungrig satt jag slängde genast i mej lite middag.
sen så tog jag en snabb dusch. vi kom hem från stallet så sent bara för att vi inte åkte det förns vid 6. men det gick väl bra att rida och det var skönt att det var så fint väder också.
visstja innan jag åkte till stallet så hade jag tänkt att jag skulle plugga på våran engelska läxa men jag hann inte det. eller tiden gick så snabbt. inte för att jag gjorde något speciellt men det gick snabbt ändå,haha.
imorgon är det skola och vi har sovmorgon och det ska bli skönt.
har inte såvit så mycket under helgen för att hela nätterna har jag hört ett par hundar skälla och det är skit jobbigt.
nu så ska jag fortsätta att se på borat,haha. puss / jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0