måndag

Hej
Förlåt för dålig uppdatering men jag har varit borta hela dagen så tyvvär så har jag inte hunnit blogg nåt men iaf var i skolan som vanligt då.Efter skolan så åkte Jessica,Issa,och jag till heron för att se Florida uppträda och vi kom dit klockan halv fyra fast det var tydligen klockan fem han skulle komma så vi fick vänta där i en och en halv timma.Medans vi väntade så gick vi till donken haha och vi kom tbx till senen ca kvart i eller halv fem men han kom inte förns halv sex så vi fick vänta typ en timma till innan han komm lite jobbigt och de blev värsta kalabalik när han skulle skriva aoutografer alla bara sprang typ på mej och mosade mej inte kul.Aja efter de så hade jag träning ända till halv nio och den började klockan halv sju så den var ganska lång i två timmar haha men det var ändå rätt så kul men det var iskallt hihi.Jag kom hem ca nio så nu har jga bara duchat och ätit lite mat annars så har jag inte gjort något mer.Ungefär så har min dag stt ut.Ciao/Fanny

Här är en bild på Flo-rida (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0