Måndag

Förlåt för dålig uppdatera men jag har inte hunnit me de idag sorry.Aja min dag började iaf med at jag vaknde kanske typ halv tio eller något sånt sen så bestämde jag med Jessica att jag skulle sova hos henne för att vi ska til stan imorgon så at vi kan komma iväg tidigt.Sen så tog jag bussen hem till Elsa de var kul att se henne igen för det var rätt så länge sen jag träffa henne(lägger in bilder imorgon).Vi var uta lite och spelade basket på hennes basket korg och när vi skulle pumpa bolen så gick typ hela pumpen sönder hahha men de fixade sej til slut så vi fick våran boll nypumpad och stutsig hihi.Sen så gick vi till ica för vi skulle göra en smoothie och den bestod av annanas banan apelsin och milf yougurt när vi hade köpt allting så började vi att göra drn de blev asmycket för vi hade i hela paketet med yougurt och då var vi tvugna att ha i asmycket frikt för att de skulle smaka något annat än yougurt haha men tillslut så blev den god.Sen så spelade vi wii
det var jättekul fast jag kom sist hela tiden och det var inte lika kul vi spelade bilspel om ni ville veta de haha.När vi var mitt uppe i spelaet så kom hela min familj och hämtade mej för vi skulle vidare på middag hos familjen Rydell (alltså Jessicas) så nu sitter jag här och skriver på hennes data.Till mat så fick vi fisk eller nått sånt det var gott och vi var ute lite också nu har jag nog inte så mycket mer att skriva.Ciao/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0