lördagen

hejsan
nu så hjar jag precis kommit hem från några som vi var bjudna på midddag till. det var jätte tråkigt där och ingen i min familj ville åka hem så jag hade precis ingenting att göra inte så jätte kul på en lördag precis. innan det så var jag med några från klassen ute och det var skoj. nu så måste jag packa tills imorgon kommer nog inte at hinna skriva något inlägg innan jag åker till fjällen för att bussen går klockan halv 8. men jag tror att jag kommer ta med mej min bärbara  så jag kan skriva på bussen eller i fjällen. här kommer bilder från dasgen.



jag på issas skateboard:)


jag och issa



natta på cykeln

hät var några av bilderna orkar inte ladda upp alla för nu ska jag gå och lägga mej / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0