lördag kväll

har kommit hem från en promenad med två hundar för ett tag sen. det var nämligen så att vi var hundvakt åt några idag för att dom var inte hemma satt då var jag tvungen att gå ut med hundarna. innan jag var ute med dom så var vi på resturang. när vi hade ätit klart gick jag,elsa och min lillebror till segeltorps skolan och var där ett tag. det var iskallt ute nu senare på kvällen. eller det har inte varit så jätte varmt över huvudtaget idag. det såg varmt ut tidigare idag men när man väl var ute så var det ganska kalt faktiskt. det är ju lite synd att det ska vara så kalt för jag vill ju ha sommar nu! nu kasnke jag se på tv eller så hoppar jag nog i säng. kisses / jessica



på bilden ser ni byxorna som jag köpte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0