jag älskar ben&jerrys

nu så är jag jätte mätt. det känns som om jag ska spy snart. först så blev det mat från donken och efter det blev det ben & jerrys. det var rätt länge sen jag åt ben & jerrys och det är ju så himla gott. så det var tur att mamma hade köpt hem glassen. innan maten så skulle min moster hjälpa mej att sy upp en tröja men det gick inte för att vi hittade ingen tråd som var i tröjans färg och det var ju synd. men man kan ju prova att tvätta den i 40 grader så kanske den krymper hoppas jag iaf. orkar inte plugga nått mer ikväll för nu tycker jag att jag har pluggat tillräckligt. jag hoppas att det är något bra på tv ikväll så jag har något att göra. sen så kanske jag kan göra om designen på bloggen för att den har jag börjat tröttna på nu. men innan jag gör det ska jag läsa i fridatidningen som jag fick för någon dag sen. ha en trevlig kväll. / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0