hemma!

nu så är jag äntligen hemma. nästan hela dagen igår ängnade jag åt att sitta i bilen påväg hem till stockholm. på morgonen igår så vaknade vi rätt tidigt och då så var jag och fanny tvugna att åka lite längdskidor. så då gjorde vi det. efter det så trodde jag oich fanny att vi skulle börja att åka hem men så blev det inte. utan vi fick gå runt och vänta på att dom andra skulle bli klara satt vi kunde börja åka hem. så det var väl vid kasnke klockan 3 som vi satte oss i bilen och började köra hemmåt. efter knappt 15 minuter i bilen började fannys katt att spy. stackars katt som blir åksjuk, så den fick spy på bilgolvet+ lite av min väska,haha. sen så när vio hade åkt i någon timma stannade vi för att gå på toa och köpa film. vi köpte 3 st filmer som vi såg på under hala bilresan. jag kommer inte ihåg vad filmerna hette men dom var bra. sen så åkte vi till något ställe i järvsö som vi åt mat på. det var jätte gott jag tog pasta men kyckling.  sen så åkte vi mera bil. och det var jätte mycket köer satt det tog extra lång tid att komma hem. men när jag äntligen var hemma efter flera timmars bilresa hoppade jag genast i säng och sov som en stock. idag så vet jag inte vad jag ska göra men fannys familj ska nog komma hit på middag senare och fanny kanske ska sova över. tills dess får jag väl packa upp mina saker och kanske kratta lite löv så jag kan tjäna lite pengar för jag är typ pank. kyssar / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0