Helgen

Hejsan
Det var skola idag, vi började klockan åtta och jag var sjukt trött när jag skulle gå upp men tillslut så gjick jag upp ialla fall. I helgen så var jag i trosa på fotbollsläfer med leget det var rätt så kul hihi så nu berättar jag bad som hände:
Fredag.
Klockan fem eller nått sånt så hade vi match vi mötte örby och vi vann mot dom med 3-2 haha så det var bra.Efter matchen så åkte vi direkt till Trosa min pappa skjussa sit och jag åkte med johanna och elin.På vägen så stannade vi iaf på donken och åt.När vi var framme så fick vi lotta vilka man skulle sova med jag fick sova med kim,emelie och lollo.Och stugorna var liksom ett lag så alla vi fyra var ett lag och vi hette ajax.Den kvällen gick vi och la oss typ klockan ett.Vilket inbte var så smart för nästa morgon skulle vi upp klockan halv åtta.

Lördag.
Vi vaknade av att väckarklockan tjöt och vi gick och åt frukost efter frukosten så var de träning.De som var så bra var att fotbollsplanen bara låg några meter från stugaorna haha.När tränigen var slut så åt vi lunsh det blev köttfärrsås med spagetti efter lunch hade vi träning igen efter de skulle vi ha en träningsmatch men den blev inställd så vi fick ha fysträning istället.Fast det var bara halva laget som hade fys den andra halva fick göra nån konstig grej som jag inte orkar förklara haha.Men på fysen så skulle man typ göra några tester eller nått.När fysen var slut så gick vi och handlade godis fast när vi var på väg hem så ångrade jag joj och elin att vi inte hade köpt chips ocksp.Nät´r vi kom hem så åt vi mat blev kyckling och efter de så gick vi utoch spelade fotboll för skojs skull bara.Haha jag spelade i minna foppaskor och andra spelade barfota men jag tror nog att vårat lag vann ändå eller jag vet inte.När vi spelat klart så gick jag in till johannas och elins stuga och var lite med dem sen så gick vi och duchade.Efter de sp gicj vi in till storstugan eller vad man ska kalla de men alla var iaf där och spelade pictionery(stavning?) sen gick vi och la oss då var väl klockan halv ett eller nått sån och vi kanske sov typ halv två.
Söbdag.
På söndagen så vaknade vi klockan halv åtta och gick och åt frukost efter de så var de träning de var matcher jag troor mitt lag ledde när vi gick där ifrån(vi skulle fortsätta efter maten).När träningen var slut så gic´k jag firekt och packade ihop mina grejer och sen tog jag en pannkaka och sen så åkte jag för jag skulle till grönan.När jag och Jessica kom till grönan så var de sjukt mycket folk har aldrig vart med om att de har vart så mkt folk.Vi träffade madde o damla där och alla vi åkte insane den var grymt roligt men kön var typ två timmar lång haha.Sen så åkte vi också uppsjuket, bergochdalbanan,slänggucngan,flygande mattan och gick in i spökhuset.Mina favoriet som extrem frittfall och pop expressen var de så lång kö i så vi orkade inte så i den.När jag ko hem så hade mamma köpt en jacka till mej(lägger in bild sen) kanske inte direkt min typ av jacka menmen den hade kostat 4000 och nu kostde den bara 400 så den kanske var värd de,btw jag glämde säga att de var en vinter jacka så jag kan inte använda den förns om ett halv år typ aja så har min helg sett ut.

Kyss/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0