grönan snart

nu så har jag fixat mej klart på rekordtid.först så duschade jag jätte snabbt och t5vättade håret på bara några minuter. sen så valde jag kläder vilket var svårt. jag hoppas att jag inte kommer att bli jätte varmt för att jag tog ett par jeans. sen så klädde jag på mej kläderna snabbt, sminkade mej , sedan packade jag ner pengar, åkband + inträdeskort och mobil i min lilla nya väska. japp det har jag hunnit med på den lilla tiden som gått. fanny kommer och hämtar mej om 10 minuter och då drar vi in till gröna lund! jippi. här bjuder jag på en bild som jag tog nyss. har knappt lagt in några bilder på mej här på bloggen så här kommer en bild på en glad jessica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0