fotboll+skola

heeej
Vad tycker ni om våran nya design? jag gillar den iaf eller headern är lite skum men annars så är den helt okej tycker jag.
Vi började åtta idag och jag försov mej så dagen startade ju bra....NOT! haha men jag han precis på pricken till skolan och jag träffade lilla frida på bussen också.Första lektionen var i alla fall so och vi är klara nu vi så det är sköönt.Nu är det bara redovisningen kvar och de ska nog gå bra.Andra lektionen var slöjd med våran knäppa vikarie jag gjorde ett par örhängen inte så jätte fina men de duger till present till någon så slipper jag ta dem själv mohaha.Efter de så åt vi det blev pannkakor yummie yummie.Sen vare engelska då så fick vi nya scheman alla tyckte att de sög men jag tyckte att det var helt okej.Nu får vi lixom sluta 1 på fredagar och de gillar jag men de som jag gillar lite mindre är att vi bara har EN enda sovmorgon.Sista lektionen var svenska och då läste vi hela lektionen men min bok är så trååkig (läser twilight 2) alla tycker typ att den är jättebra men jag fattar inte hur dom kan tycka de.Den är så seg Bella bara tjatar om Edward Edward Edward heeela tiden.Efter skolan så gick jag hem till Jessica en snabbis vi fixade designen och sen var de degs för mej att börja rulla hemmåt om jag skulle hinna med matchen vilket jag gjorde.Matchen slutade 2-2, först gjorde dom 1-0 sen kvitterdae vi och sedan gjorde vi ännu ett mål och när de inte var så långt kvar så gjorde dom ett onödigt litet fjuttmål som inte skulle räknas enligt mig alltså hehe.Nu har jag kommit hem från matchen och ska snart äta och sedan titta på talang.Ciao/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0