cykel turen

halloj
nu så har jag och elsa kommit hem från en lång cykel tur och från ett cafe. vid åkte ivär vid unån gång efter 4 och då så var det jag,elsa,rebecca,rebeccas mamma och min mamma som åkte iväg. det var jätte länge sen jag cyklade satt min cyckel hade inge luft i däcken satt jag fick cykla på mammas cykel som var väldigt stor. sen så fick mamma låna en cykel av en kompis satt alla kunde åka med. först så skulle vi till ett cafe som låg i källbrink men det var stängt satt vi fick cykla ännu längre bort till ett annat fik som var öppet. det var iskallt om händerna när vi cyklade. vi tänkte ju inte på att man kanske skulle behöva vantar men det skulle ha varit skönt om vi hade tagit med det. när vi var på fiket köpte jag en paj och elsa köpte en muffins. det var såå himla gott. fast min pajbit var jätte stor satt jag blev jätte mätt fast jag delade med mej av den,haha. snart så ska min familj och elsas familj ut och äta.  hoppas att jag kommer orka någon mat för just nu är jag jätte mätt. vad har ni gjort idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0