brinner det??

tidigare idag så ringde min moster och frågade om jag inte ville komma till henne och mina kusiner för att äta tacos, och jag hade ändå inget för mej satt jag tackade ja. som vanligt blev mina kusiner överlyckliga för att jag kom och båda ville genast göra en massa olika saker. det var ett tag sen jag åt tacos och det var såklart jätte gott. vid ungefär 7 tiden kom min pappa och hämtade mej och sen så följde jag med han och min lillebror för at dom skulle köpa hem hämtmat. när vi kom hem hörde viatt det tjöt i hela huset och vi trodde att det var brandlarmet så vi blev rädda och trodde att det brann men sen så såg vi att det inte var något som brann utan att ljudet kom från våran radio. väldigt konstigt tycker jag. fast den är rätt gammal så den kan vara lite konstig ibland,haha. nu är det talang på tv och jag tror att jag kommer att sätta mej vid tv och se på det för jag kommer inte på något annat att göra. ha en trevlig kväll / jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0