bio

halloj!
nu så har jag nyss kommit hem från heron city där jag vart på bio med elin,elsa,frida och johanna. vi kom dit vid ungefär kvart över fem/halv 6 tiden. då så gick vi direkt och köpte biljetter till filmen. efter det gick vi och åt jag och elsa delade på något från grekiska kolgrillen. sen så gick vi och köpte lite godis på willys. och sen så åkte vi upp till filmen och gissa vem vi såg där? ingen mindre än linda rosing. vi ville genast springa fram till henne och fråga om autograf och ta bild men ingen vågade från början. så vi ttänkte att vi skulle vänta tills hon kom lite närmare oss så kunde vi fråga. och då så kom hon och modiga elsa frågade om vi fick ta ett kort men hon sa på ett trevligt sätt att hennes film precis skulle börja. så tyvärr fick vi inget kort på henne, syndsynd. men det känns endå coolt att ha träffat henne och elsa är ju stoltast som pratat med henne. okej hon kasnke inte är min största idol precis men endå. under filmen höll elin på och garva nästan hela tiden. snacka om dålig humor hon har. fast när hon började skratta kunnde man själv inte hålla sej för skratt så jag kanske inte har så bra humor jag heller eller vad man nu ska säga. efter filmen så kom elsas pappa och hämtade oss. just nu har jag inget för mej jag har jätte ont i magen pga allt godis jag proppat i mej. det känns som jag ska spy snart. nog pratat om spya för nu ska jag nog se om det är något på tv. puss / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0