Äntligen så har våren kommit jippi!

Åååh vad skönt väder det är ute jag blir så jäkla glad bara över vädret man kan liksom inte gå och
sura när det är så här härligt väder,tog min vårjacka och mina tygskor idag det var alldeles lagom
varma kläder tycker jag.Nog om de idag så började vi klockan tio över åtta med matte vi började med
ett nytt kapitel som typ hette algobra eller nått sånt? Efter de så hade vi språk (har franska för er som inte har
fattat de än) inte så värst kul men ändå helt okej.Jusste på matten så fick vi tillbaka våra matteprov
jag fick 27/33 rätt så bra för att vara mej så jag är nöjd! Efter matten så hade vi musik då spelade vi
smokonthewater´(stavning?) på gitarr gick rätt bra för jag kunde redan den innan.Sen så gick vi och åt de
blev nått äckligt så jag tog fil.Efter maten så var de bara en lektion kvar och de var engelskan och på engelskan
skulle vi göra vårat so-prov de gick skitbra för mej så hoppas jag få överträff i so.Idag så slutatde vi klockan kvart över
ett fast vi skulle egentligen sluta halv fyra så vi fick sluta mer än 2 timmar tidigare skönt va?Aja nu ska jag äta mellis
kisses/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0