andra dagen i fjällen

hejsan
idag så vaknade vi ganska tidigt, varför vet jag inte. men det var rätt skönt att komma upp i tid. lovisa sov också över hos fanny så det var lite roligare. vi gick upp och klädde på oss och sedan åt vi frulle. efter det åkte vi till skidbacken. det tog ganska lån tid innan vi kom fram till backen så i bilden lyssnade vi på musik.men när vi väl var farmme åkte vi för att köpa mej ett liftkort.sen så började vi att åka såklart. jag var väldigt dålig och sen så tog ju fanny och lovisa som är värsta proffsen en svår backa så jag kände mej som värsta amatören när jag försökte att åka. i en backa så var det jätte brant och jag vågade inte åka ner för den satt jag gled ner på rumpan istället och det funkade ju precis lika bra tyckte jag iaf. sen så åkte vi för att äta och det blev grillade hamburgare med bröd. det var mycket mumsigt.efter att vi hade suttit ute i kylan och ätit gick vi in till någon stuga och beställde varm choklad med vispgrädde. det var jätte gott efter att man varit ute i kylan. efter det så åkte vi igen. vi fastnade för en rolig skid karusell. det var som en massa rep som man kunde hålla i och sen så åkte man skidor runt. precis som en karusell fast att man hade skidor istället för att sitta på olika figurer. och såklart var vi dom enda bland en massa småbarn som åkte den haha. efter att vi åkt skidor yttligare ett tag åkte vi hem. eller vi skulle hem fast vi fick åka till en massa olika ställen och hämta upp fannys mamma och en annan kille och sen var vi tvugna att tanka bilen och då passade jag och fanny på att köpa en fanta för  vi vfar jätte törstiga. efter ca 2 timmars bilåkning var vi äntligen hemma igen. och då hoppade jag direkt in i duschen och efter det såg vi lite på life of ryan och next som gick på mtv. sen så v<r det mat. och nu sitter jag här och bloggar medans fanny spelar ds,haha. ikväll så är det nog inget bra på tv satt då tänkte vi se på någon film istället. hoppas nu har det bra hemma / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0