5 april

nu så har vi precis ätit klart tacosen. det var jätte gott. snart blir det nog tårta för att fannys bror har fyllt år. idag så har jag ju åkt buss ner hit till fjällen hela dagen. från klockan 8-4. ganska länge va? och sen så hade vi ju förståss en liten rast på nått ställe där man kunde äta också. det var inte så jätte kul när vi skulle äta och så för att man fick ju gå själv och sitta själv och allt så det var ganska så ensamt. så tur att det är över nu:) när jag kom fram så fick jag stå opch vänta rätt länge eller det kändes länge tills fanny och hennes familj kom och hämtade mej. sen så åkte vi och hyrde en skidhjälm till mej och ssedan så åkte vi hem till fannys stuga och då började vi med att bädda och sen så gjorde vi den fina tårtan. nu så ska jag se på gossip girl. puss/ jessica

Kommentarer
Postat av: michaela

okej :) riktigt fint =)

2009-04-05 @ 20:40:43
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0