4 april

idag så måste jag typ packa. eftersom att jag åker till fanny i fjällen imorgon. det ska bli jätte kul förutom bussresan dit. japp jag ska sitta i en buss i ca 7 timmar. inte så jätte kul precis. och jag som hjatar att åka bil och buss. det kommer att vara så tråkigt på den där bussen det finns ingenting att göra. sen så måste jag ut i solen idag med. för att jag kommer nog inte att kunna sola uppe i fjällen så det vill jag göra idag så man får lite färg iaf. jag har inte hunnit med så mycket idag. när jag vaknade såg jag på någon film som gick på tvn den var inte så jätte bra. sen så frågade fanny min barndomsvän om jag ville hänga med till stan med henne men jag var ju tvungen att packa och så satt det gick typ inte. och det var ju synd för att det var jätte länge sen vi sågs. nu så ska jag packa / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0