30 april

åh så fint väder det har varit idag. vilken miss att jag satte på mej jeans och långarmad tröja när det skulle bli så här fint väder. fast det har varit lite kyligt idag på morgonen men nu fram mot eftermiddan är det jätte fint väder. idag innan skolan började så skjussade mamma mej hem till elin för att jag skulle lämna mina saker som jag ska ha ikväll. för att ikväll så ska ju jag och elsa sova där hos henne. när jag hade lämnat mina saker började jag att gå till skolan den sista biten som var kvar till skolan. sen så började första lektionen med svernska. på den lektionen så hände det inget speciellt utan vi fick bara jobba på i våra svenska häften. efter svensakn var det no. på non gick vi ut till ett ställe för att en i våran klass skulle visa oss ett experiment eller vad man nu ska kalla det. han la 3 st mentos i en cola flaska med cola i och sen så sprutade colan upp satt det såg ut som en fontän. det var rätt coolt faktiskt. det kan ni pröva om ni vill,haha. sen så gjorde vi inte så mycket mera på den lektionen. sen så var det matte och livskunskap. efter det var det mat. inte så jätte god mat blev det. eller jag smakade inte på den men dom som gjorde det sa att det inte var någon höjdare så till lunch fick det bli fil med flingor istället. sen så var det bara so och svenska kvar. dom lektionerna var riktigt sköna. på so:n såg vi bara på film och på svenskan läste vi. sen så slutade vi klockan halv 3 istället för 10 i och det var ju skönt. men jag tycker ändå att vi borde ha fått sluta tidigare idag. alla andra fick ju liksom det typ. sen så gick jag hem och jag har inte gjort så mycket...än. love / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0