3 april

nu så har jag legat ute i solen och stekt i ca en halvtimme. hoppas att jag kommer få någon färg för just nu ser jag ut som en blekfis,haha. efter skolan så gick jag och isabell tillsammans hemifrån skolan. på tobak köpte vi varsin glass som vi åt medans vi promenerade hem från skolan. det känns verkligen som att våren har kommit nu. det känns nästan tråkigt att lämna det fina vädret och åka till fjällen. fast det ska ju bli kul där också.fanny åkte dit idag och jag åker nog på tisdag. den här veckan har varit jätte skön. har nästan slutat tidigt varje dag. idag så slapp vi svenskan satt vi igkc bara till klockan 1. på sista lektionen jobbade vi inte så mycket för att det har hänt en sak i skolan som vi höll på och pratade om.nu tror jag att jag måpste kila ut i solen medans den är framme. puss / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0